-
wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych i co najmniej roczny staż pracy, bądź wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku i co najmniej 2 - letni staż pracy;
-
znajomość przepisów prawa pracy, przepisów ubezpieczeń społecznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, przepisów oświatowych;
-
biegła znajomość pakietu MS Office,
-
znajomość programu VULCAN, obsługi Systemu Informacji Oświatowej i zagadnień RODO;
-
posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych;
-
obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
-
brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
Wymagania pożądane:
-
doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub innej jednostce sektora finansów publicznych.
-
cechy osobowościowe takie jak: samodzielność, obowiązkowość, dokładność, punktualność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole, wysoka kultura osobista.
Specjalista ds. administracyjnych będzie pełnił obowiązki i ponosił odpowiedzialność w zakresie:
-
Organizacji i prowadzenia sekretariatu.
-
Prowadzenia i załatwiania spraw uczniowskich.
-
Sporządzania sprawozdawczości i statystyk dotyczących stanowiska pracy.
-
Prowadzenia dokumentacji (dotyczącej stanowiska pracy) zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.
-
Rejestrowania wszystkich pism przychodzących i wychodzących.
-
Rejestrowania skarg i wniosków.
-
Pośredniczenia w kontaktach dyrektora z pracownikami i interesantami.
-
Przepisywania i powielania dokumentów.
-
Redagowania pism i przedstawiania ich do zatwierdzenia przez Dyrektora Ośrodka.
-
Prowadzenia rejestrów druków ścisłego zarachowania i ich wydawania właściwym osobom.
-
Prowadzenie rejestru faktur
-
Opisywania faktur pod względem merytorycznym.
-
Przygotowywania procedur i dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych.
-
Wydawania i ewidencjonowania legitymacji szkolnych ucznia i opiekuna.
-
Prowadzenia ubezpieczeń NNW uczniów.
-
Wydawania i ewidencji delegacji służbowych
-
Sporządzania i wydawania duplikatów i odpisów świadectw oraz innych dokumentów dla uczniów zgodnie z odrębnymi przepisami.
-
Prowadzenia ewidencji zwolnień uczniów z niektórych zajęć, wcześniejszego przyjmowania do szkoły oraz odraczania obowiązku szkolnego, przygotowywania projektów decyzji dla Dyrektora SOSW.
-
Systematycznego przekazywania dokumentacji do archiwum zakładowego.
-
Prowadzenia archiwum zakładowego zgodnie z „Instrukcją o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Żaganiu”.
-
Systematycznego wprowadzania danych związanych ze stanowiskiem pracy do SIO.
-
Dokonywania innych czynności zleconych przez Dyrektora Ośrodka w toku bieżącej pracy.
-
Kontrola okresu trwania umów długoterminowych oraz przeglądów technicznych.
-
Prowadzenie ewidencji inwentarza Ośrodka.
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny;
-
curriculum vitae;
-
kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (oryginały do wglądu);
-
kserokopie świadectw, zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.;
-
kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (oryginały do wglądu);
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
-
oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
-
w razie posiadania - dokumenty potwierdzające osiągnięcia zawodowe np.: uzyskane nagrody, wyróżnienia itp.
kwestionariusz osobowy dla kandydata
Warunki pracy na stanowisku:
-
1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, jednozmianowa;
-
2. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
-
3. Okres na jaki planowane jest zatrudnienie: czas określony od 1 września 2020r. z możliwością zmiany umowy na czas nieokreślony;
Miejsce i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres:
Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Janusza Korczaka w Żaganiu
ul. Skarbowa 19-21 68-100 Żagań
z dopiskiem: nabór na stanowisko specjalisty ds. administracyjnych
w terminie do 28.07.2020r. do godz. 15:00
Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze,
zostaną powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego postępowania.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej SOSW w Żaganiu w BIP www.sosw.zagan.pl i na tablicy ogłoszeń w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. J. Korczaka w Żaganiu ul. Skarbowa PL 19-21.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016r.).
Wszystkie oświadczenia oraz CV i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
Dyrektor
Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego
im. Janusza Korczaka w Żaganiu
mgr Renata Socha